Fagutvikling og kvalitetssikring av utdanningar

Dei ulike faggruppene er fundamentet i NNHs organisasjonsstruktur og har som hovudmål å hegna om og utvikla dei ulike naturterapeutiske terapifaga. I NNH sine vedtekter er kvar faggruppe plikta til å utarbeida fagretningslinjer i sine respektive terapiformer. Desse vil så danna grunnlaget for søknad om godkjenning av studieplanar/utdanningar,

NNH-godkjente studietilbud

NNHs Utdanningsdokument og kvalitetssikringsprogram er vegvisar og strategidokument når det gjeld behandling av studieplanar/utdanningar. Oversikt over NNH-godkjente studieplanar/utdanningar.

Refleksologiutdanning NNH-godkjent

Det er med stor glede at det nå kan tilbys en NNH-godkjent utdanning i refleksologi. Sirius naturterapeutisk skole i Haugesund har fått godkjent fagretningslinjer og studieplan, og studiet starter opp september 2016.

Er tida mogen for eit felles høgskuleløft?

Ynskjer den naturmedisinske sektoren å vera ein livskraftig motkultur og samarbeidspartnar med etablert helsevesen, må me skapa utdanningar som samsvarar med det nivået ein finn innan offentlege helsefagutdanningar.

NNH styrkar og skjerpar sine fagkrav

John Petter Lindeland

Som eit ledd i NNHs kvalitetssikring av studietilbud/utdanningar og krav til faglig nivå i grunnleggjande  allmenndanande basisfag, har sentralstyret gjort vedtak om at utdanning i Naturmedisinsk grunnutdanning og Generelle fag/VEKS-fag, i tillegg til nåverande krav i Grunnmedisin, skal vera gjeldande for terapeutmedlemskap for  utdanningar som startar etter 1. januar 2010.